Jawatan kosong terbaru :
Home » » jawatan kosong TLDM

jawatan kosong TLDM

Written By dari admin: on Sunday, April 26, 2009 | 4:13 AM

Iklan jawatan kosong di Tentera Laut Di Raja Malaysia
Temuduga TLDM

Tentera Laut Di Raja Malaysia (TLDM) mempelawa belia dan beliawanis tanahair untuk berkhidmat sebagai anggota TLDM peringkat rendah dan lain-lain pangkat lelaki dan wanita di dalam pelbagai bidang kepakaran dan cawangan.

Tarikh - 28 April 2009
Pemohonan - Lelaki
Tempat - Dungun
Pusat - Sek Men Keb Sultan Omar

Tarikh - 29 April 2009
Pemohonan - Wanita
Tempat - Kuala Terengganu
Pusat - Sek Men Keb Tengku Bariah

Tarikh - 30 April 2009
Pemohonan - Lelaki
Tempat - Kuala Terengganu
Pusat - Sek Men Keb Tengku Bariah

dan banyak lagi.. ada 23 tarikh yang telah disusun, maklumat lengkap boleh didapati di
Akhbar Utusan Mingguan Ahad 26 April 2009

malaysiancareer.com
Share this article :

10 comments:

Anonymous said...

x de pun tgok iklan tntg jawatan tldm... ade ke??
dah puas cari dah xde pun...
huhuhu

Anonymous said...

xde pun tgok iklan 26.04.2009
btul ke tarik tu tuk jwtn tldmnye??

safieah said...

salam sy nk tny ble temu duga terbaru TLDM akn diadakan di terengganu???

safieah said...

mcm mne sy nk thu ada temu duga TLDM di adakan d terengganu...

Anonymous said...

aslmmlkum....emmm bla da pgmbilan tuk thn ni ek.......d sabah.....

Anonymous said...

nape lamer sangat kuar tarikh temuduga nier???
temuduga untuk pss tldm kat perak nnt diadakan kat mana????

Anonymous said...

manaernyer tarikh pemgambilan pejurit muda nk kuar ni lambat nye!!!!
huhuhuh dah lamer tunggu
kuar kat mana??

syaz"yana said...

salam..sy nak tnya.xade ke temu duga yang akan buat at selangor?? agak2 yer bila tarikh baru yang akan datang untuk temu duga yer??
Dan kat mane kite boleh dapatkan maklumat tentang temuduga ny??

Anonymous said...

weh bgang tol nk tgok y taun ny pnye la........bkan y taun lpas!!!!!!!!!!!!!!

khairol said...

kalo bole tolong kuarkan tiap2 bulan tentang jawatan kosong dalam kerajaan ni kat semua
surat kabar..xkire la polis ke, kastam ke, tentera ke...janji tarikhnye yang nak tau..konfuse pale

 
Support : Creating Website | Johny Template | Maskolis | Johny Portal | Johny Magazine | Johny News | Johny Demosite
Copyright © 2011. Jawatan kosong kerajaan & swasta - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger